1. Kuidas toimida, kui soovin ettevõtte töötajatele laborianalüüside põhist tervisekontrolli?

SYNLAB ei teosta seadusest tulenevalt täiemahulisi töötervishoiukontrolle. See tähendab, et pakume ainult laborianalüüside põhiseid kontrolle, soovi korral ka laboriarsti konsultatsiooniga. Lisandväärtusena oma töötajate premeerimiseks/motiveerimiseks tervisekontrolliga palume täpsema soovi (mis analüüsid/pakett, kinkekaardid, konsultatsioon, koolitus jm, kus ja mitmele inimesele) edastada klienditoe meilile minu@synlab.ee, mille alusel saame teile täpsemaid võimalusi kirjeldada.

2. Kas saan raha tagasi küsida, kui ei soovi siiski analüüse anda või laboriarsti/allergoloogi konsultatsiooni saada?

Kui te soovite SYNLABi labori teenustest mingil põhjusel loobuda, siis on see teil võimalik, juhul kui te pole veel proove andnud või konsultatsiooni teenust saanud. Selle jaoks palume teil 14 päeva jooksul alates teenuse eest tasumisest saata SYNLABi klienditeenindusele vabas vormis ühemõtteline taganemisavaldus (ees- ja perekonnanimi, panga konto nr, teenuse nimi, millest soovite loobuda) emailile: minu@SYNLAB.ee. Tagastame teile teenuse eest tasutu viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse laekumisest SYNLABi klienditeenindusele.

3. Kas SYNLABi infotelefonile 17124 helistamine on tasuline?

SYNLABI klienditoele helistades on kõne tavahinnaga.

4. Mis numbrile helistada, kui viibin ise välismaal ja soovin rääkida SYNLABi klienditoega?

Väljastpoolt Eestit ning juhul, kui lühinumbrile helistamine ei ole lubatud: +372 640 8231. Lisaks saate kontakti ka läbi Facebooki, lehekülg SYNLAB Eesti (https://www.facebook.com/synlab.ee/) ning kirjutades emailile minu@synlab.ee.