1. Milliste probleemide korral peaksin tegema Mikrobioomi uuringu?

Soovitame Mikrobioomi uuringut, kui teil esineb vaevuseid seedimisega (sh pikemaajalisem kõhulahtisus või -kinnisus), küsimusi toiduvaliku osas, üle- või alakaal, eridieet, soovite parandada jämesoole tervist jms.

2. Miks mul on vaja tulemuste tõlgendamisel toitumisnõustaja abi?

Professionaalne toitumisnõustaja aitab personaalselt lahti selgitada teie raporti tulemusi, annab konkreetseid toitumisalaseid nõuandeid, soovitusi oma menüü muutmiseks ning leiab seoseid teie tulemuste, elustiili ja toitumise vahel.

3. Kelle poole pöördun tulemustega?

Mikrobioomi raportit aitavad personaalselt lahti selgitada, toitumisalaseid muudatusi ning soovitusi anda toitumisterapeudid, kelle nimekirja leiad WWW. MINU.SYNLAB.EE/MIKROBIOOM menüü alt.

4. Kui palju maksab toitumisnõustaja teenus?

Tegemist on tasulise lisateenusega, mille hinna määrab iga toitumisnõustaja ise.

5. Mil viisil saan teada, et mu tulemused on valmis?

Mikrobioomi uuringu tulemused saate 3-4 nädala pärast labori patsiendiportaali WWW.MINU.SYNLAB.EE. Tellimisel saate valida endale sobiva teavituse, kui tulemus on (e-post või SMS).

6. Kui kaua läheb tulemustega aega?

Tulemused jõuavad patsiendiportaali 3-4 nädala jooksul.

7. Kui kiiresti tuleb proov laborisse tuua ja kuidas seda säilitada?

Proov tuleb saata laborisse 7 päeva jooksul. Palume seda säilitada toatemperatuuril.

8. Kust leian oma kasutajatunnuse ja salasõna (ID ja PIN)?

Isikliku kasutajatunnuse ja salasõna (ID ja PIN) sisselogimiseks leiate Mikrobioomi uuringu proovivõtujuhendi tagaküljelt.

9. Minu kasutajatunnus ja salasõna on kadunud, mis teha?

Kui sinu kasutajatunnus ja salasõna on kadunud, kirjutage oma probleemist klienditugi@synlab.ee või helistage klienditoe numbril 17123.

10. Kuidas peaksin täitma toitumispäevikut?

3 päeva enne proovi võtmist peate täitma toitumispäevikut. Sellega saate eelnevalt tutvuda WWW.MINU.SYNLAB.E/MIKROBIOOM. Roojaproovi võtmise päeval sisestage toitumispäevik ja vastake tervisega seotud küsimustikule WWW.MINU.SYNLAB.EE/MIKROBIOOM.

11. Saatsin oma proovi, kuid unustasin täita toitumispäevikut. Mis teha?

Kahjuks ei ole teie proovi võimalik analüüsida, kui te ei ole täitnud toitumispäevikut.

12. Kuidas saadan proovi tagasi?

Saatke proov tagasi Omniva pakiautomaadiga või tooge SYNLABi. Komplektis on makstud vastusega tagastusümbrik.

13. Miks ma ei näe oma tellimust, kuigi olen teenuse eest maksnud?

Tegemist võib olla tehnilise probleemiga. Kirjutage oma probleemist klienditugi@synlab.ee või helistage klienditoe numbril 17123.

14. Miks ma ei näe oma tulemusi WWW.MINU.SYNLAB.EE/MIKROBIOOM?

Kui olete täitnud ja ära saatnud terviseteemalise küsimustiku ning toitumispäeviku, kontrollige oma tellimuse tegemise aega. Kui tulemused pole 3-4 nädala pärast saabunud, võtke ühendust meie klienditoega klienditugi@synlab.ee või helistades 17123.

15. Minu proovivõtukomplektis on midagi puudu, mida teha?

Võtke ühendust meie klienditoega, kirjutades klienditugi@synlab.ee või helistades 17123.

16. Kas proovipaki tagastamisel kaasneb lisakulusid?

Proovipakis sisaldub tagastusümbrik, mille eest on juba makstud.

17. Kuidas proovi võtta?

Proovivõtujuhendiga saate tutvuda SIIN.

18. Kas Mikrobioomi analüüsi saab tellida ka Soome?

Seoses Soome seadustest tulenevate piirangutega erapatsiendile pakutavatest teenustest, saab Mikrobioomi uuringut portaali kaudu tellida vaid Eestisse.